Misiunea noastră

Suntem câțiva oameni obișnuiți, exact ca tine. Nu vorbim din povești, ci totul are la bază experiența noastră personală în relația cu sistemul bancar. Ne-am documentat permanent, am învățat din practică, nu doar din teorie și am decis să ne implicăm activ în protecția consumatorilor de servicii financiar-bancare.

Am avut o relație extrem de dificilă cu sistemul bancar, am suferit pierderi financiare și, inevitabil, am trecut prin momente dificile în care poate te regăsesti și tu. Nu a existat un parteneriat între client și bancă, de aceea ne dorim să construim un viitor mai sigur pentru consumatori și să rezolvăm problemele din trecut.

Așadar, am învățat cum să ne protejăm chiar dacă nu am avut un sprijin susținut din partea instituțiilor statului, cum să ne câștigăm dreptatea, cum să ne construim o șansă într-o luptă inegală.

Acum vrem să te ajutăm și pe tine să câștigi timp, să salvezi bani și poate chiar să gasești o cale în situațiile ce par fără ieșire.

Dorin Tănase

Președinte Asociația Credere

Dorin Tănase

Licențiat al Facultății de Drept – Universitatea din București și absolvent al programului de master „Dreptul Afacerilor” din cadrul aceleiași instituții universitare.

Peste 8 ani experiență în domeniul juridic si al protecției consumatorului.

Pasionat, dedicat și obsedat de protecția consumatorilor din zona financiar-bancară.

Am convingerea că împreună cu colegii mei putem aduce o schimbare importantă în materie de protecția consumatorilor, date fiind numeroasele probleme cu care aceștia se confruntă.

Email: dorin.tanase@credere.ro

Echipa noastră

Beatrice Aldea

Financiar, Social

Beatrice Aldea

Licențiată a Universității Politehnice București și a Academiei de Studii Economice-sectia Finanțe, Bănci, Asigurări și Burse de Valori.
Absolventă a două programe de master din cadrul ASE: Relații Publice și Comunicare în Afaceri; Contabilitate, Control și Expertiză.
Membru în Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania.

Peste 20 ani experienta in domeniul financiar si peste 10 ani in domeniul protectiei consumatorului de servicii financiare.

Anca Spânu

Economic, Social

Anca Spânu

Absolventă a Academiei de Studii Economice – Facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori. 4 ani de experiență în domeniul financiar-bancar, 5 ani experiență în domeniul protecției consumatorului si 8 ani experiență în antreprenoriat.

Cred că poate exista în viitor o relație corectă între bancă și client, chiar dacă experiența mi-a arătat că parteneriatul client-bancă este unul puternic dezechilibrat. Am înCREDEREA că putem să construim un viitor mai sigur pentru consumatori.

Ion Robu

Comunicare, Social

Ion Robu

Absolvent Academiei de Studii Economice. 5 ani de experiență în domeniul protecției consumatorului.

Lucrurile se schimbă. Greu și dureros, dar sigur, se încheie o epocă neagră din istoria bankingului în România. Epocă în care oamenii nu au fost protejați de statul român, în care nu au beneficiat de mecanisme de protecție a consumatorului, în care au avut încredere oarbă în sistemul bancar. Lucrurile acestea nu trebuie să se mai întâmple vreodată-cred cu tărie acest lucru. De asta mă aflu aici.

Obiectivele CREDERE

Asociația CREDERE își propune să acorde consumatorilor și IMM-urilor îndrumare juridică și financiară. Prin acest demers îndeplinim nu doar latura de informare și de conștientizare a drepturilor de care beneficiază consumatorii, dar în același timp ajutăm consumatorii și IMM-urile să își apere drepturile și interesele în relația cu banca.

Construirea încrederii presupune și luarea unei decizii în perfectă cunoștință de cauză, de aceea noi ne luăm angajamentul de a te reprezenta atât în relația cu Banca, cât și în relația cu instituțiile statului. Dacă tu consideri necesar, putem chiar să te însoțim atunci când dorești să accesezi un credit. Important este ca tu să iei cea mai bună decizie pentru tine. Sunt momente în care ai ceva de reclamat și poate nu știi cum să reclami. Și în acest caz te putem ajuta, cu pașii necesari sau chiar cu întocmirea sesizării.

Iar lucrurile nu se opresc doar aici. Ne implicăm activ și în schimbarea legislației, astfel încât drepturile și interesele tale să fie din ce în ce mai bine protejate.

Și pentru că scopul statutar al asociației CREDERE este reprezentat de ideea informării, consilierii și protejării consumatorilor, dorim ca în viitorul apropiat să dispunem de suficiente resurse pentru a organiza importante evenimente de informare și educație financiară, dar și de a dezbate diverse probleme cu care se confruntă consumatorii, în special în zona juridică.

Dacă și tu crezi în misiunea noastră și vrei să ne ajuți, implică-te.

Doneaza
ACT CONSTITUTIV
STATUT CREDERE